Scroll Top

Umjetna inteligencija donosi promjene u Google pretraživanju

Umjetna inteligencija dodosi promjne nasl

Google je izradio bazu znanja s brojnim činjenicama o mjestima, stvarima i ljudima kako bi korisnicima omogućili dobivanje pouzdanih informacija u trenutku, a sve zahvaljujući generativnoj umjetnoj inteligenciji, konkretno Gemini modelu koji je prilagođen za Google pretraživanje.  

Kako će to izgledati? 

Uz mogućnosti višestupanjskog rasuđivanja Googleovog prilagođenog Gemini modela, AI Overviews moći će vam pomoći oko onih složenijih pitanja kako biste izbjegli razlaganje svojih pitanja na više pretraga. Ukoliko, na primjer, tražite frizerski salon, te vas zanima koji je popularan među lokalcima i koji se nalazi na putu od vašeg posla do kuće, potrebno je samo postaviti pitanje uključujući navedene informacije, a AI Overviews će vam prikazati tražene informacije. AI Overviews počeli su se uvoditi u SAD-u, a u skorije vrijeme doći će na red i druge zemlje. 

Možete dobiti i pomoć u stvaranju planova. Možete jednostavno pretražiti „izradi mi jelovnik jela koji sadrže piletinu za 5 dana“. Planiranje putovanja i obroka trenutno je dostupno u Search Labsu (gdje korisnici mogu isprobavati eksperimentalne nove značajke) u SAD-u, a do kraja godine dodati će i mogućnost prilagodbe za više kategorija.  

Pretraživanje će sada koristiti generativnu umjetnu inteligenciju za kreiranje stranice s rezultatima koji će biti organizirani uz pomoć umjetne inteligencije. Prikazivati će vam se korisni rezultati koji su kategorizirani pod jedinstvenim naslovima s različitim tipovima sadržaja i perspektiva.  

Vizualno pretraživanje također dolazi na jednu višu razinu. Moći ćete postavljati pitanja pomoću videozapisa. Na primjer, ukoliko ste kupili određenu stvar i nešto vam ne radi kako treba, dobit ćete pregled s koracima i resursima za rješavanje problema. Ova opcija će uskoro biti dostupna korisnicima Search Labsa u SAD-u, te se s vremenom proširiti na više regija.  

Ove nove značajke pojavljivat će se na svim platformama—webu, mobilnim uređajima i kao dio pretraživačkog iskustva u preglednicima poput Safarija. 

Imate dodatnih pitanja o ovoj temi? Stručnjaci Centra za sigurniji Internet vam stoje na raspolaganju za sva pitanja i nedoumice na besplatnoj i anonimnoj liniji Centra dostupnoj na broju 0800 606 606, svaki radni dan od 08:00 do 16:00 sati. 

Powered by A1 Hrvatska.